výblitky mysli

Wednesday, March 01, 2006

Znova tady

Tak mě to zase jednou máte, i když není o co stát. Pravdou je, že jsem byl celou tu dobu závioslý na jedné online hře, a i když postpně celé okolí směřovalo kamsi stranou, zůstával jsem ponořen ve virtuálním světě Conqueru online. No, ale říká se že prvním krokem k řešení problému je samotné uvědomění si že vůbec nějaký problém existuje, pak je možná začít pracovat na nápravě. Nevím jak je to přesně u mě, protože to že problém existuje jsem věděl celou dobu a náprava nepřišla jako vědomý čin, ale spíše jako jednorázové osvícení, kdy mi teď sice na pozadí několik postav trénuje nebo těží v dolech, ale jinak se opět můžu věnovat práci. Mimochodem v posledním čísle časopisu 100+1 jsem objevil článeček o tom jak se stále víc a více lidí stává závislých na internetu. Vřele doporučuji k přečtení, je to docela přesný popis, být online je droga, možná dokonce tvrdá.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory