výblitky mysli

Tuesday, February 21, 2006

Ahojky

Tak jsem tu zase po nějakém čase. Sice je právě čas to co se mi výrazně nedostává, a tka se pokusím tento příspěvek urychlit a zkrátit maximálně, ale i tak buďte zase jednou vítáni. Začal mi konečně fungovat net jak se sluší a patří, ale tedy, donutit providera k zřízení vysílání v pásmu 5 ghz namísto 2,4 wifi byl docela porod, a to ani ne tak kvůli tomu že by on nechtěl, ale díky svěžímu deštíku jež nás minulý týden oblažoval. Je bohužel naprosto logické, že v okamžiku kdy prší a je asi 5 stupňů nad nulou, tak na střechu nikdo nemůže, n atož aby tam instaloval citlivou elektroniku a anténu vyžadující poměrně přesné zaměření. Ale aby to tu nebylo jen o technice, byl jsem v neděli na výstavě koček, to je vcelku normální, ale veselá historka začala poté co jsem vyšel ven, protože tam někdo měl psíka. Přesněji řečeno takové to psisko co má na oku flek, a bylo to opravdu štěně menší než ty vystavované kočky, až jsme si s kamarádem říkali, jestli se paní nespletla, a neměla s ním jít dovnitř.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory