výblitky mysli

Saturday, September 17, 2005

bliju

Je mi špatně. Možná ještě hůř. Tak zle mi nebylo od doby, kdy jsem před deseti lety zapil boloňské špagety jedenácti dvanáctkami. Už jste někdy zažili strach, že se těmi špagetami při jejich zpáteční cestě udusíte...?

Příchod kapitalismu a demokracie s sebou nepřinesl jenom to dobré. Naše svoboda je těžce vykoupena. Nemyslím ani tak to, že můžete beztrestně páchat spousty zločinů, o kterých se vám dříve ani nesnilo (minulému režimu například nikdy nezapomenu, že mě ochudil o skvělou zábavu půjčit si za desetikorunu vozík před supermarketem a vozit se v něm s kamarády až do příjezdu policie). Ne, ne, ne. Jde mi hlavně o to, že většina mých oblíbených sušenek je teď 5x dražší, ačkoliv váží sotva polovinu toho, co kdysi. Ty zbývající jsou prostě pryč.

Ano, to je TA otázka: kam zmizely pochoutky mého dětství?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory