výblitky mysli

Friday, October 28, 2005

Příspěvek offline

Teda, ale je to docela sranda, říkat si, že já sedím v autobuse, a přitom mám hlášky na blogu jako normálně. Mimochodem, teĎ si babička inteligentně vyzpoměla, abychom jí přivezli pelargonii. Dva lidi, jedoucí autobusem, vezoucí všechno možný, a ona chce takovou blbovinu. Teda, ne že bych neměl rád kytky. Ale prostě není v lidských silách jí to přivézt. Jestli ta ubohá kytka mezitím už dávno nechcípla, to se neví. A anvíc jsem zrovna zjistil, že mi utakla událost ze které byhc měl radost. Mám rád scifi, a uteklo mi, že herec představující v Stargate Atlantis doktora Zelenku přijede sem do čech. A já tak místo toho budu mimo. A stalo se to protože existují spaměři (čti hovado) kteří otravují do čach reklamníma mailama na prodej viagry, a netuší, že tady si není problém léky zařídit za desetinu jejich ceny, takže šance na prodej je 0%. Bohužel se mi zajímavý mail ztratil mezi jejich bláboly.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory