výblitky mysli

Saturday, October 01, 2005

Pařbus maximus

Dneska se paří, faktor pařby je 5. Tak tuhle hlášku z červeného trpaslíka jsme včera poctivě splnili. A ještě aby ne, vždyť se slavily hned čtvery narozeniny najednou. Akce započala v osm večer, končila něco před třetí ráno. A že to opravdu stálo za to. Už když jsem vyjel, tak jsem zjistil, že je mnohem méně hodin, než jsem myslel, a tak budu na místě poněkud brzo. Což se mi pochopitelně nechtělo, a tak jsem vystoupil na staroměstské, a přes most na Malou Stranu jsem to vzal po svých. nebylo tedy zrovna moc teplo, ale vcelku bylo pěkně. Po asi půlhodině jsem dorazil do hospody, a zjistil, že tam a) ještě nikdo není, a za b) že rezervace není na žádné známé jméno, tak jsem si sednul a čekal. Pak dorazilo pár dalších osob, a ukázalo se, jak že to je s tou rezervačkou stolu. Ono totiž nebyla na příjmení, ale jelikož dotyčný je tam štamgast tak to bylo napsané jako křestní. A začalo se chlastat. Postupně přišlo asi 15 lidí, tak přesně akorát pohodová skupinka, a jelo se a do zavíračky. Potom se banda rozpadla, a někteří zamířili do Malostranských barů, někteří rovnou domu. Dal jsem si tam ještě pár pivek, a taky odrazil. A díky tomu nakonec dneska není tak drsně jak jsem včera čekal, ale docela pohoda, hlava nebolí, jen byl ráno v hubě pocit jak v chlívě, ale to je normálka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory