výblitky mysli

Tuesday, May 17, 2005

Shořel mi disk

Tak tohle píšu z nově nainstalovaného systému. předchozí odešel v plamenech a bez slušného rozloučení. No nepotěšilo mě to, protože hodně práce bylo jen na jediném disku a tudíž jsem o dost přišel. Na druhou stranu mohlo to být mnohem horší. Ten disk byl starší Seagate 40gb, 5400 otáček. Jestli si vzpomínáte na série co byly v gumě, tak přesně ten. A obávám se že ta guma byla začátkem i koncem problému, bez ohledu na to, že mi disk několikrát upadl z docela slušné výšky, a že jsem několikrát při vstávání zapomněl pootočit židli tak, aby její područky nemajzly do stolu přímo pod počítačem. Ale minimálně za část problémů mohla ta guma, disk se od prvního okamžiku přehříval a než jsem se odhodlal vzdát se záruky a gumu z něj obrat aby se dal lépe chladit tak asi došlo k nenapravitelnému poškození, takže už ho nezachránila ani instalace větráku. Čest jeho památce.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory